Hala magazynowa Panattoni w Dobrzykowicach

INWESTYCJA REALIZOWANA W:

2021

Wykonaliśmy:

Pewnego dnia, w malowniczych Dobrzykowicach, zaczęła się historia, która wypełniła miejsce jedną z najbardziej imponujących hal magazynowych – hala Panattoni. 🏗️ Wszystko zaczęło się od zgranej ekipy, która pracowała z generalnym wykonawcą, firmą Mirbud S.A. 👷‍♂️ Jak to w życiu bywa, każda historia ma swoje wyzwania, ale myślicie, że to nas powstrzymało? No pewnie, że nie! 💪

Początkowo na placu budowy królował chaos. Mówili, że nawet statyści z filmu "Dzień Niepodległości" byliby zszokowani tym, co się działo. Ale nasza ekipa była gotowa na wszystko. 💼 Z determinacją, która przypominała bohaterów filmów akcji, zaczęliśmy budować fundamenty 🛠️

Instalacja gazu była naszym pierwszym wyzwaniem, ale z promiennikami Mark na pokładzie, wszystko szło jak z płatka. 🌬️ Detekcja gazu Alkaster czuwała nad bezpieczeństwem, jak superbohaterka strzegąca spokoju Dobrzykowic. 🦸‍♀️

Wentylacja to była nasza druga natura – z wentylatorami Vents, Harmann i Tywent na pokładzie, powietrze w hali było świeższe niż na polu kwiatowym. 🌬️ A centralne wentylacyjne firmy Vents pracowały jak orkiestra symfoniczna, tylko że zamiast dźwięków, rozprowadzały w powietrzu zapach nowo otwartej hali. 🎶

Klimatyzacja biur była dla nas priorytetem, bo w końcu, jak pracownik ma być kreatywny, gdy się leje z niego pot jak z wodospadu? 💦 Stawialiśmy na markę Kaisai, bo zawsze mieliśmy zamiar traktować naszych pracowników jak VIP-ów. Kocioł firmy DeDietrich działał tak efektywnie, że nawet dym z niego był elegancki i stylowy. 🔥

Odwodnienie dachu to było coś, co sprawiło nam niemałą satysfakcję, a stacja ładowania wózków była naszym ostatnim akcentem, jak bomba w tajemniczym filmie szpiegowskim. Wentylator EX, okap, detekcja wodoru, studzienka bezodpływowa z neutralizatorem, oczomyjka – wszystko idealnie zsynchronizowane, jak taniec latynoski. 💃

Zegar tykał, a my patrzyliśmy z dumą na efekt naszej pracy. Gazomierze firmy Itron i wodomierze firmy Bmeters były naszymi pomocnikami w monitorowaniu zużycia, jakbyśmy mieli swoją własną ekipę kontrolną, gotową na każde wyzwanie. 🕰️

Historia naszej hali magazynowej w Dobrzykowicach była pełna śmiechu, wyzwań i niesamowitych przygód. Ale najważniejsze, że zakończyła się sukcesem. Nasza hala stała się miejscem, gdzie marzenia o funkcjonalności, komforcie i fachowości spotkały się z rzeczywistością. I tak oto, w Dobrzykowicach, zbudowaliśmy nie tylko halę magazynową, ale też miejsce, które przeszło do lokalnej legendy jako najfajniejsze miejsce do przechowywania towarów i marzeń. 🏭✨

Kompleksowe Podejście

Oferujemy kompleksową obsługę - od doradztwa, poprzez projektowanie i wykonawstwo, aż do obsługi gwarancyjnej i serwisowej.

Doświadczona kadra

Gwarantujemy współpracę z kadrą inżynierską posiadającą uprawnienia projektowe i wykonawcze.

Indywidualne podejście

Dostosujemy rozwiązania do wymagań związanych konkretnie z Twoją inwestycją.

Terminowość

Przykładamy wagę do dbałości o szczegóły i terminowości realizacji powierzonych nam zleceń.

Skontaktuj się z nami

Aby wypełnić ten formularz, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce.